Lördag

Halloj!

Idag ska vi ev nog försöka ge oss ut o handla lite o även förhoppningsvis kolla på vagn, haha vi kommer verkligen ingen vart med att se ut en vagn som vi vill ha, det är ju hopplöst att kunna bestämma sig..

Men vi har sjukstuga här hemma ,jag hostar fortfarande som en galning o nu har även Calle blivit riktigt dålig samt att det går magsjuka på dagis ( såg jag igår) så vi får verkligen hoppas att elliot inte har bär på det/kommer få det!




Var hos bm igår o jag har gått upp 6 kilo totalt nu o bebisens hjärtslag ligger på 140/142 :)

Ha en mysig lördag!

Tjing!




Kommentarer
Postat av: Boa & Anita

Ja nu är det förkylningstider. Hostan är vansinnigt jobbig och jag blir inte heller av med den. För dig måste det vara ännu värre. Bebisen måste ju åka karusell därinne när du får ett hostanfall. Nu håller jag tummarna så du inte får magsjuka. Kram/Anita

2010-12-18 @ 13:48:56
Postat av: Emelie

Fina du:)

2010-12-18 @ 20:35:45
URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/
Postat av: louise

anita : Ja tröttsamt är det minst sagt, ja bebisen gillar inte riktigt att jag hostar så mycket, hoppas att de släpper på dig med snart! kram



emelie: tack söta du =)

2010-12-18 @ 21:50:46
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Helene

Fin du är vännen!

2010-12-24 @ 09:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0