Julmys med kollegorna!

Idag har vi träffats hemma hos chifen för lite julmys och julklappsbyte, där chifen bjöd på mumsig pannakotta ,pepparkakor o godis,det super mysigt!


Jag fick detta julmysiga kit ifrån min kollega Emelie, Tack igen!



Sen fick jag denna urgulliga skylten av min fina vän Maria, sötnosen! Tack smurf!



När Calle o elliot hade släppt av mig o maria hos chifen så tog det inte långa stunden innan elliot kräktes i bilen, men han har inte mått dåligt el så efter det så man undrar ju vad det kunde ha vart?!

Ikväll är min andra hälft på julfest med jobbet så snälla maria har varit hemma hos mig o elliot o myst ett par timmar.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0