Uppdatering..

Tjenixen!

Inte allt för myckt har hänt denna veckan som har gått, vi ( grabbarna ) har vart o badat  i sjön,jobbat, vart på vårdcentralen,städat o grejat.. o elliot fick en fin mössa på posten utav morfar o eva , kul med överraskningar!

O jag har en j*lans massa jobbiga och tröttsamma eksem över kroppen ( främst ryggen), så igår fick ja tid hos läkaren så att jag äntligen kunde få mig nya krämer o tabletter som ska hjälpa mig att få bort skiten!

Ikväll kommer våra goa vänner maria o jacob till oss för lite mat o mys!




Skulle gärna komma ut på havet igen!

Ha en skön helg!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hoppas dina eksem blir bättre! Hoppas också att kvällen blir mysig. Pussar på er alla tre.

2010-08-06 @ 19:45:47
Postat av: louise

tack söta! ja kvällen var toppen o eksemen är på bättringsvägen iallafall! puss

2010-08-07 @ 11:52:57
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0