30.8

Hej hej!

I lördags hade v en super mysig dag med vännerna o bowlingen gick ju bra som ni ser på bilden nedanför =)
Dock kunde inte jag bowla för jag hade lyft för tugnt på jobbet  så jag hade ont i magen (eller rättare sagt oerhört ont ) hela lördagen o det höll i sig ända tills söndags morgonen , inte alls bra men nu känns det bättre iallafall o det är huvudsaken!

Sen igår blev en liten tur till det stora gula huset ( Gekås alltså :) ) där vi fick handlat en del nödvändigheter men hittade även en fin poncho o lite annat smått o gott..hhi
Efter det bar det av till svärföräldrarna där vi blev bjudna på smarrig middag o mysigt sällskap!

Idag hade vi tid hos bvc för elliot, han stammar emellanåt o vi tänkte kolla upp det ,så nu inväntar vi på en remiss till en logoped men bvc sa att det kan dröja månader innan vi får en tid...

Imorrn blir det frissan, onsdag massage o sen på torsdag sticker ja o elliot ut till pappa o eva på Smögen =)

Tjng!

Kommentarer
Postat av: ullisar

EmmaLi har också stammat till och från kom jag på när jag läste det här inlägget. usch då. ytterligare grejer att "oroa" sig för... överlag pratar hon ju inte särskilt mycket bättre idag än hon gjorde för ett år sen, det känns lite trist att det inte hänt så mycket? men. det kanske beror på syskonrollen? BVC får jag inte särskilt mycket hjälp ifrån så jag bryr mig inte ens om att fråga dom längre...



kul med bowlingen! E brås på sin far ser jag ;) läskigt med ditt magonda förstås, men jag förstår att det är bättre (t o m bra?) nu?



krams!!

2010-09-01 @ 00:51:32
URL: http://ullrika.se
Postat av: Camilla

Men Louise!!!

Ajjabajja med att lyfta tunga grejjor! Borde du väl veta som redan varit gravid en gång! :)

Tänk på lille bebben i första hand och tunga lyft i andra..hehe

Puss på dig!

2010-09-01 @ 10:27:28
URL: http://camillatill.blogg.se/
Postat av: louise

2010-09-03 @ 09:18:22
Postat av: louise

ullis: ja de är väl ganska vanligt att barn stammar när dom är små men hoppas att de försvinner hyffsat snart! Nej magontet går i vågor ,ena stunden gör de skit ont o i nästa känns de inget alls.. Men ingen graviditet är ju den andra lik..phu.. Kram



camilla: ja ja har j de haha men bm sa att tunga lyft har inget med bebisen o göra o bebisen kan ej ta till skada tack o lov!

Kramisr

2010-09-03 @ 09:24:24
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0