21.8

Godmorgon!

Jösses vad det regnar , det öser ju ner hela tiden..så med andra ord en riktig filmdag =)

Jag o elliot har haft några konversationer gällade kommande bebis, kompisar o leksaker i veckan..

Det börjarde med att jag hämtade elliot från dagis en eftermiddag och då var han ledsen för hans kompis hade tagit "hans" telefon..

-Jag: Du vet väl att ni måste dela med er av leksakerna på dagis, alla får leka med dom
-
Elliot: Mmm
- Jag: När bebisen kommer så kommer ni att dela på dina leksaker för bebisen vill oxå leka med dom
- Elliot: Ja men bara om bebisen leker med mig oxå =)


En morgon i bilen när vi är påväg till dagis

- E: Jag tycker inte om Leon ( elliots bästis)
-J: Varför då? Han som är så snäll
-E: Nej för han tog traktorn..
-J: Men ni får dela med er o ni kan ju leka med den tillsammans
-
E: JAA det är bra!
-J: O det finns ju massor utav bilar o traktorer som ni kan leka med, köra runt med o leka parkering o.s.v
-E: Jaa vilken bra idé mamma säger han med ett stor leende
-
J: Ja för bebisen kommer oxå vilja leka med dina leksaker
-E: Ja det får den men bara bebisen inte suger på mina leksaker..


Haha våran skrutt är ju bara för underbar!
Och han verkar vara redo att ta sig an storebrors rollen, iallafall i dagsläget,är i vecka 19 nu så det är ju sådär 21 veckor kvar till bf..
Dock tycker han att bebisen ska heta Bertil oavsett om det blir flicka eller pojke haha

Ha en mysig dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Han är ju bara för underbar!! Vår älskade Elliot! Pussa på honom från oss

2010-08-21 @ 18:21:25
Postat av: louise

Tackar söta farmor! ja de ska jag göra! puss

2010-08-21 @ 20:41:33
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0