22 September

Morrn morrn!

F*n, pust o stön säger jag bara om våran bil i dagsläget..den måste VERKLIGEN in till doktorn nu!
Anti-sladd service erfordras, motorfunktion nedsatt, 2 nya däck( när det är dags att ta på vinterdäcken) ska inhandlas..o vad hände inte går när jag skulle svänga in på parkeringen???... något under vänster framdäck braka samma...spindelleden?? Jag ser pengarna flyyyyyger iväg...Blä!

Igår var det träning igen( gött!)..körde först 20 min på löpbandet sen var det dags för ett core pass!
Idag är det bodypump som står på schemat..

Tänker på min stackars stor snuff som ligger hemma o är dålig, hoppas att du snart blir bättre hjärtat! <3<3

Ha en fin dag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0