Sömnlös..

Sömnlösa nätter..

Jag kan verkligen inte somna om...har legat vaken sen strax efter 02 o jag blir inte trött..funderar strarkt på att gå ut påen promenad el ngt men det känns som att det är kommer att vara dunder kallt ute..ska ju egentligen inte gå upp försen om 3 timmar..

O natten till igår så gick vi inte o la oss försen vid halv tre snåret, men sen fick jag så snällt gå upp när elliot vaknade kl 07, så det blev ju inte så många timmars sömn den natten heller...

Igår kväll var det åter rubbningar på psyket..vad fasiken ska jag ta mig till??? ska det verkligen behöva vara såhär?o så ofta..?? tacka o lov har jag min älskade familj i min närhet som ger mig villkorslös kärlek o trygghet när jag behöver den som allra mest!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: ullisar

i mitt fall vet jag ju enkelt vad som ligger till grund för sömnlöshet. inatt vaknade jag som vanligt klockan kvart över fyra men gav mig fasen på att inte gå upp och på toa. somnade om, sov oroligt, men det blev på det stora hela ändå en bättre sovnatt än på länge. och så fick jag ju sovmorron allan också.



hejja våra underbara män!!

2009-10-07 @ 22:25:27
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0