27 maj

Godmorgon alla!

Idag vaknade jag utav att elliot satt brevid mig i sängen o klappa mig o sa hej mamma,hej mamma.. gossigt :) men dessvärre så var det ju så att han hade fått upp grinden vid trappan för att komma upp till oss..

Som jag berättade i förra inlägget så hade mamma problem med bilen, först i måndags fick mamma start på den ( efter att ha varit på mekonomen x antal gånger, bytt tändstift m.m ) så slutet gott,allting gott..

Igår så var jag redig o städade o tvättade o strök innan jobbet, sen på kvällen hade vi möte på jobbet..

Dessa fina plaggen inhandlade jag på H&M igår till lilleman :)



Gossig gosse!



O här är våran nya tv, 50 tummare



Till helgen så är det 10 års jubileum på NetonNet så vi ska på fest på lördag, men vad tusan ska jag ha på mig??

Dags för kaffe!
Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: ullisar

snigg den blev TV:n!



ehum. jahaja. är ni bjudna båda två? ja från vår shop är det som vanligt bara två som får åka. snålt kan jag tycka men är inte förvånad. bara besviken...



hoppas ni får dunderkul!

2009-05-29 @ 02:19:13
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

Tackar :) ja vi är hel nöjda!

Ja det är väl så när man är "fru" till en kontorsnisse fniss

2009-05-29 @ 21:58:37
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0