arma tisdag 31/3

Godmorgon världen!

Igår kväll trodde jag att i en liten sekund att jag skulle känna mig bättre om jag tog mig ett varmt o gott bad..
 jag trodde helt åt fanders fel..upp kom  istället kräket..men som tur är så har jag ju en sån ängel till man som snabbt tog med sig elliot o kila ner till kiosken för att köpa en skvätt Coca-cola till mig, Tack älskling!
Min föda den kvällen bestod utav några skorpor o avslagen cola, det gjorde verkligen gott!
Det känns bättre idag men magen låter fort som ett åskmoln.. så jag är hemma från jobbet idag med :(

Calle lämnde elliot på dagis ett par timmar så jag kan vila i lugn o ro.. han kommer hem med honom vid lunch igen

Nej nu får jag nog försöka vila lite o hoppas på underverk, håll tummarna!

Ha en underbar dag så hörs vi snart igen!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vännen.. Låter som du har fullt upp du med! :( Hoppas du snart blir lite bättre! Måste höras någon dag nu var riktigt längesedan. Fattar inte var tiden tar vägen! Men du vet jag är alltid här =)



Puss & kram

2009-03-31 @ 11:15:51
Postat av: louise

Tack vännen! ja de är på tok för längesen nu, kommer inte ens ihåg när vi pratades vid senast :( kram

2009-03-31 @ 14:13:21
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0