9/3 helgen som gått..

Hej hej!

Helgen blev mysig, Calles föräldrar kom som sagt hit o vi åt god mat, givetvis var det det min mäster kock som gjorde maten :)  o självklart tittade vi på Melodifestivalen, guud vad Caroline af ugglas låt var BRA!!! Gillade den skarpt!

Igår var vi en sväng på Mio, där fick vi köpt super fina gardiner ( beige ) o några söta värmeljus lyktor!
Efter det blev det en tur till Bollebygd, till Calles morfar o mormor, vi blev bjudna på en super god söndags middag!

Idag är det mys dag, fixa o greja här hemma o sen i em så ska jag åka o fixa Lindas 30 års present :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda ohansson

Hej min vän, nu ska jag bli duktig på att kommentera lite. Kunde inte låta bli det stod nåt om 30 års present, blev så otroligt nyfiken. Kan jag kanske hjälpa dig med nåt, hi hi hi. Välkomna på fredag!!!!! Köss

2009-03-11 @ 11:37:18
Postat av: louise

Linda: Haha det kunde jag tro din lilla rackare fniss tack vi ser verkligen fram emot det ska du veta! köss

2009-03-11 @ 20:00:29
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0