7/3 ...

Iband blir det inte riktigt som man har tänkt sig...

Jag har sovit fruktansvärt dåligt inatt, dels att jag o Calle tjafsa strunt igår kväll men jag har vakat ett flertar gånger pga av kraftiga magsmärtor o knappt somnat om innan det hugger till igen..
O denna underbara ( som det borde ha varit )lördagsmorgon gick skepprätt åt h*te på alla sätt o vis..

..orkar inte mera..

Så nu sitter jag här på jobbet i min ensamhet ( jag är själv på lördagar )o det är alldeles tyst..

Ska nu dricka upp mitt kaffe för att sen börja packetra kartor..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Din madde

Hej hjärtat!

Hur är de fatt med dig?? Du brukar inte skriva några deppiga inlägg du är ju den goa glada Louise. Vad är de som har hänt?? Jag får ont mitt hjärta hoppas du mår bättre snart. Tänker på dig. PUSS och KRAM

2009-03-07 @ 23:39:59
URL: http://metrobloggen.se/maddo
Postat av: louise

Tack söt! Är på benen igen nu! puss o kram

2009-03-09 @ 10:56:18
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0