4/3 om ett bortglömt möte..

Hej hej på er!
Vi hade som sagt kalas nr 2( min sida ) i söndags för elliot, vi blev 16 pers..det märktes kan jag lova haha..men det var jätte mysigt att alla kunde kunde komma :) Elliot blev lika glad för sina presenter även denna dag, han fick bla denna fina sängen från Ikea från hans älskande morfar o gummimormor :)

O i den har han sovit gott i sen första stund :)

O TACK till er alla för presenterna ( säger Elliot :) ) och att ni förgyllde våran helg!

Igår fick jag en sån där känsla att det var något jag skulle göra den 3 mars, känslan satt kvar i huvudet hela dagen men det var som bortblåst i mitt minne, men så idag när jag satt vid matbordet kom det.. vi skulle på vårat FÖRSTA möte på bvc här i Borås..det var dessutom 2 års kontroll, är det inte en spruta då??? Jag var ganska dålig igår så jag får skylla på det så länge, suck..

Idag MÅSTE smärtan i min mage o rygg släppa..jag blir tokig!!!

Ha det gott!
Kram!

Kommentarer
Postat av: ullisar

ojdå. ni skulle ha en sån sekreterare som jag. hon håller ordning på sånt där!



ps. eller påminnelse i mobilen. det är rätt bra det med... :)



ps igen. kryas massor i magen. och kramas med Calle. tjafs går fetbort. men oj vad jag känner igen det...

mjau.

2009-03-09 @ 23:32:25
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0