Onsdag den 17 juni

Tjenixen!

Idag vid 17 tiden var det sommarfest på dagis, så vi har fikat, sjungt o dansat kring midsommarstången :)

Nu har jag äntligen fått min nya telefon, det blev en nokia E75!

 
Innan jag o lilleman gick ut till lekplatsen i förmiddags så tittade han på babar o åt lite russin :)


Här är sötaste syskonen, Kajsa, Felix o bebis, Sofies o Pawels busungar

Bilden är lånad från Ladstinget Halland, webbisar

Imorrn jobbar jag till 18 sen bär det av ut till pappa o eva på Smögen, o på fredag så kommer även brorsan o hans tjej ut. Det ska bli så mysigt att fira midsommar ihop, det var många år sen nu..
På söndag åker vi hem till Borås igen för jag jobbar mån-ons sen har jag min efterlängtade semester, det ska bli såå gott!

Ha en underbar midsommar alla mina vänner!
Kram!

Kommentarer
Postat av: din madde

herre gud vad stor Elliot har blivit. Stora killen.Glad midsommar. Puss

2009-06-18 @ 18:37:17
Postat av: louise

jösses vad trög jag var på att svara haha.. ja han växer så det knakar.. tack , hoppas att du oxå hade en bra midsommar! puss

2009-06-24 @ 20:47:52
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0