18 juli

Morrn morrn!

Nu är Calle o 2 kompisar  påväg till Hultsfred för att kolla på Metallica, jag körde ner Calle till bussen för snart 2 timmar sen. Bussen går hem därifrån redan kl 04.00 inatt igen...jag hoppas verkligen att dom kommer med den bussen hem..dock känner jag mig inte riktigt säker på den fronten ??!!

Hmm vad ska jag hitta på idag då?? Vi ska åka o lämna Elliot hos farmor o farfar imorrn fm o där ska han vara ända fram tills på fredag kväll ( elliot får lite sommarlov o så slipper han vara på dagis så mycket under sommaren )
Så det får nog bli mys o gos hela dagen lång, han hostar fortfarande men är inte så varm längre.





Vi hörs snart igen!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0