17 juli

Hej hej i värmen!

Igår efter jobbet så åkte jag o solade på Sunhouse sen knallande hela familjen Erlandsson/Johansson ner till stan för att gå käka på ett ställe som heter Köket, där blev det lite god mat o lite Öl.. sen kom även Jon o Micke o höll oss lite sällskap, sen bar det vidare till torget för att lyssna på när Thomas Di leva spelade, det var verkligen sjuk mycket folk över hela stan..sååå kul!

Ikväll får det  bli lite mys med mina prinsar, elliot håller på att bli dålig, har en jobbig hosta( det rasslar och låter jätte anstängt) o har lite feber.. får åka hem o pussa på dom snart!

Imorrn gifter sig min kollega Camilla sig , Grattis grattis! O grattis säger jag även till min vän Valeska o hennes Andreas som på söndag har varit gifta i 1 år! =)

Ha en härlig helg!
Kram!  

Kommentarer
Postat av: ullisar

men nä? inte sjuk liten Wallensvans inte? kryas genast!!



ps. läste om den missade bussen. av nån anledning är jag inte heller särskilt förvånad ;D

2009-07-20 @ 00:07:47
URL: http://ullrika.se
Postat av: louise

tack! han har fort en äcklig hosta dock vet jag ej riktigt hur det är med febern idag.. haha ja nej det var inte jag heller kan jag säga

2009-07-21 @ 09:55:13
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0