7/1

Godmorgon på er alla!

Vi var ju o hälsade på Calles föräldrar igår, super mysigt! Det blev tyvärr ingen ponny ridning för lille man..han blev så himla rädd när han kom för nära ponnyn ,stackaren..
När vi väl skulle åka hem på kvällen så snöade det, det blev ett riktigt snö oväder, inget kul körväder precis, som tur var så körde Calle.

Idag ska vi åka till polisen för att fixa pass till Elliot, vi ska snart boka resa till Spanien, jippi!!! Det ska bli såå gott o komma iväg till värmen snart!

Jag är nu inne på min tredje "bantnings" dag, än så länge håller jag mig till det jag ska :)( Det blir mycket frukt, vatten o allevo produkter )Så håll nu tummarna för att jag ska tappa några kilon!

Nu får jag nog ta o väcka Elliot, han kom i säng sent igår..

Ha en skön dag i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0