30/1 sjukt barn..

Imorse när Elliot vakande så hade han blivit super förkyld o fått lite feber :( sååå typiskt..men det är ju visserligen bättre att han fick det idag än på onsdag när vi åker..
Så jag fick ringa in förstärkning, mamma kommer o tar han om lill skrutten idag..

Det gick bra på gymmet igår, ska skaffa årskort på lördag, ska bli såå gott! 
Det är på tiden att jag äntligen kommer till skott o börjar röra på mig :)

Ha nu en super skön helg!
O glöm inte att kolla på finalen av
Körslaget imorgon lördag kl 20.00  :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: ullrika

nä fy farao va trist för er!! fast, det hinner säkert försvinna innan ni åker iväg. och bättre nu än där nere såklart :)



håller alla mina tummar för er!

krams

2009-02-01 @ 14:53:05
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: louise

Ja exakt, o det där är ju verkligen något som du kan hålla med om :(.. fick ni någon ny resa el hur blev det??

Kram

2009-02-03 @ 07:58:16
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0