24/1 om utflykt o lite till

Kollar såklart på Körslaget, det blev Magnus Carlsson o Borås som åkte ut ikväll.. Så nästa vecka i finalen står det mellan Erik Segerstedt, Uddevalla o Hanna Hedlund,Bollnäs, givetvis hoppas jag på Uddevalla :)



Idag har vi som sagt varit på Gekås o shoppat en del o Elliot fick klippt sig hos min frisör Tina på Tango, el ja..det gick sådär med klippningen måste jag säga, han tyckte inte om varken saxen el trimmern..suck..



Dessa snygga resväskorna fick vi fyndat på Gekås idag





Såhär söt var min son igår när han slocka i soffan under den stora goa pläden :)











Sitter i soffan o kollar på film o dricker en Rekorderlig cider, skogsbär, Calle är ute o äter gott med sin syster o sin bror :)



Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0