22/1 skön dag hemma..

Idag har jag varit ledig, så då har jag passat på o dammsuga,tvätta golven o tvätta, det känns alltid så skönt o få gjort det..

Igår kväll efter det att Elliot hade ätit upp sin välling så började han gnugga sig i ögonen, så då frågade vi honom ifall han vill sova.. Mmm sa han bara o gick in till sitt rum..va? haha.. Calle gick efter honom för att kolla ifall han la sig, o mycket riktigt så gjorde han det, han börjar bli stor nu :)

Imorrn ska min pappa o Eva komma o hälsa på en stund :)

Lite bilder från idag




Bus i blicken..

 
Skoj!


Det är skog med Duplo :)

Nu är det snart Criminal minds, så ha en fortsatt skön kväll!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vad stor han är! =) vad tiden går fort! Puss o kram

2009-01-22 @ 21:54:15
Postat av: Sabina

Det var jag som skrev det innan.. =)

2009-01-22 @ 21:55:40
URL: http://sabinaho.blogg.se/
Postat av: louise

Sabina: Ja det går undan :)puss o kram

2009-01-22 @ 22:13:03
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0