16/1 äntligen fredag

Grattis min älskade Gunnel på din 25 års dag! Hoppas att du får en fin dag, så jäkla tråkigt att det går så långt emellan vi ses :(

Det har blivit mycket jobb nu de sista, skönt att få en massa extra timmar, men jag känner mig ganska trött nu..

Ikväll efter jobbet ska jag nog ta mig ett glas rosé, har jag tur så kanske mitt hjärta orkat göra en god middag ;) Annars är vi faktiskt super duktiga med våran diet! Calle har nog tappat 3-5 kilo iallafall, men på mig själv så vet jag inte riktigt, men lite har nog försvunnit :)

Imorrn är det jobb igen, sen på em så ska Calle åka till Varberg o ha whiskyafton med grabbarna.. Fasen, ja får kolla på körslaget själv då..hmm... får nog kolla om inte mamma vill komma o hälsa på :)

Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0