2/2 snart semester :)

Hej o godkväll på er allesammans!

Jag o Elliot börjar friskna till, har mest en tröttsam hosta som försöker bryta ut...suck.. men nu har Calle åkt på förkylningen, inte alls bra! Men på onsdag morgon mår vi bättre än på länge :)

Nu har jag precis packat färdigt,  jag lyckade hålla mig  under 15 kilo, det trodde jag aldrig ahhaa.. ( tur att man får ha med sig
20 kilo )

Kolla in denna snygga väskan jag köpte förra veckan på Gina Tricot


Endast 199 kr, de e nice price! :)

Jag o minisnuffsen gossa i soffan härom dagen

Jag ser bara "lite" sliten ut..tur att vi har en lycklig son!
Som nästan alltid är glad o som älskar att gossa :)

Må gott allihopa!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: ullrika

tur att du och Elliot kryat er. nu är det bara Calle kvar men det hinner säkert försvinna!

2009-02-02 @ 23:08:00
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: smulan

Åhh vad söta ni är tillsammans =) Elliot verkar vara hur mysig som helst. Jag hoppas ni får en underbar resa och att ni alla är friska tills dess.



Ta hand om dig Lollo =)

Kram kram

2009-02-03 @ 07:05:36
URL: http://smulananna.blogg.se/
Postat av: louise

Ullis: Ja nu är det "bara" hostan kvar.. Calle är riktigt risig :( han trycker i sig allt han kan hhaa stackaren..

kram



Anna: Tack söta du :)Han är en liten solstråle :) Ja de ska bli såå gott o komma iväg!

Ta hand om dig oxå!

Kram!

2009-02-03 @ 07:52:52
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0