Om kvälles lilla suprise

Tjenixen!

Calle var sååå himla nyfiken på vad det var som skulle hända ikväll, han kom på vad det kunde vara (det rätta alternativet vill säga) dryga timmen innan dom kom..men jag lyckades vilseleda honom så länge som jag skulle haha.. men jag åkte iallafall ner till staionen för att plocka upp hans "whisky polers" martin o johan ( även ex-boss o kollega ),det var jätte längesen dom träffades o Calle blev så himla glad när han fick se att det var dom som kom =) sen blev det tacos, snacks,öl o whisky..riktigt
lyckat!
O nu( 40 min sen) så begav dom sig ner till stan för att förfesta hos Jon för att sen göra stan..

Så nu sitter jag här i min ensamhet o slurpar på lite cola o kollar på film, elliot somnade för en liten stund sedan..

Kram
!

Kommentarer
Postat av: Tjifen

Får tacka för att vi fick komma och hälsa på.

2009-08-20 @ 19:26:54
URL: http://svar nej
Postat av: louise

Det var bara kul att ni kom!

2009-08-21 @ 09:19:49
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0