1 månad senare..

Herregud vad tiden bara springer iväg..upptäckte att jag inte ens har skrivit en endaste liten mening på bloggen på en hel månad..illa..



nå väl..



Nu har vi äntligen flyttat till stora staden Borås =) ( den 6/9 gick det stora lasset ) det känns verkligen super kul! Dessvärre har vi inte fått sålt våran lägenhet i Falkenberg ännu ..suck.. hoppas verkligen att någon vill ha den SNART!!!



Jag har precis haft två veckors "semester" från jobbet, under den tiden har jag hunnit att vara på några jobb intervjuer, packa,flytta, packa upp, haft inskolning på nya förskolan med Elliot, shoppa o lite annat smått o gott..



Idag fick jag bytt mitt pass med söta Madde, tusen tack igen! Annars skulle jag ha jobbat 7 dagar i sträck..blää.. jag kör trots allt 18.5 mil om dagen, bara för komma fram o tillbaka till jobbet..galet!



Ska försöka lägga ut lite kort på nya hemmet snart tänkte jag =)



Nu ska jag nog brygga mig lite kaffe o mysa lite, lilleman sover, han är mega tok förskyld o hostar stackaren, men men..



Mega kramar till alla mina underbara vänner, saknar er allihopa massor ska ni veta!!!



Kram banan

Kommentarer
Postat av: madde

Åhh har du hittat till din blogg nu gumman :) bättre sent en aldrig ;) De gick så bra så att jobba idag så de var inge fara :). Nu kom jag precis hem från en lång promenad med Isa de var skönt att röra på sig lite. Hoppas du lägger ut bilder på erat nya hem snart. Godnatt baby!! puss och kram

2008-09-18 @ 21:50:33
URL: http://metrobloggen.se/maddo
Postat av: ullisen

ska bli spännande att se hur ni har det! skynda med foton!

2008-09-20 @ 01:16:16
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0