regn o rusk

.. det är hösten de minsann..



Helgen som var.. Jag fick jobbat några timmar på lördagen. I söndags var vi en sväng på Ikea, det var helt sjuuuk mycket folk, nästan Gekås liknande haha, har aldrig varit med om detta på Ikea.. Det blev en svart/brun tv-bänk o en hylla i samma färg, det blev grymt snyggt =)



Imorgon onsdag tänkte jag o Elliot oss mig en sväng till hemstaden Uddevalla o hälsa på, det var ett tag sen nu..



På lördag så kommer äntligen min pappa o Eva o hälsar på, det ska bli såå mysigt! Så nu gäller det att ladda med gott vin o en mumsig middag ( som min älskling självklart tillagar )



Nu slutar snart mitt hjärta jobba = Dags att åka o handla lite mat =)



Krams krams

Kommentarer
Postat av: ullisen

den tv-bänken tror jag mig veta vilken det är. görsnygg är den!



hörde ni varit i ullared och hälsat på i helgen. attans trist att det inte var i lördags när jag jobbade!!



krams!

2008-10-27 @ 21:52:31
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: ullisen

kul att träffa er häromdan!

2008-11-03 @ 20:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0