20/11 Torsdag

Nu är det bara 1 månad o lite till kvar till jul o för första gången någonsin så har jag inte handlat färdigt julklapparna, inte ens halv färdig..det är ju näst intill katastrof haha.. men men det grer sig nog..



Just nu är jag en aningen avundsjuk på min pappa o eva, dom är på Teneriffa o gottar sig som allra bäst, jag vill oxå till värmen! Förhoppningsvis så kanske vi kommer iväg i februari :)



Jobb i em = mini skrutten sover nu för att orka med dagis sen = med att det är nu dags för mig att skutta in i duschen..



Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: ullisen

kom på nu; var det svårt att få dagisplats i Borås? trivs han lika bra som innan?

2008-11-20 @ 21:15:09
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: louise

nej det var det inte, men vi står på kö dit vi verkligen vill ha. dom "fina o bra" förskolorna går ju alltid först.. har emmali börjat?

2008-11-21 @ 10:19:02
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: ullisen

kö är bra. att det iaf finns en sån menar jag!



nä. Maali går fortfarande på hemdagis men mamman och pappan som delar f-ledighet. har sökt till förste februari. får se om vi får plats!

2008-11-22 @ 23:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0