helgen som var..

den var super mysig! i fredags åkte vi upp till uddevalla o då passade i på att lämna elliot hos mormor så åkte jag o calle ut till min bror o grillade, det var super mysigt =) har nog inte träffat min bror sen i julas..illa illa...

sen i lördags åkte jag, mamma o valle till tygcenter för att köpa tyget till min klänning som jag skall ha på valles bröllop..=) det blev ljusblått tyg o även en söt spetskant.
efter det var det dags för present jakt med andréa till våran söta o höggravida vän nettan =)

min faster har öppnat en helt sjukt söt o mysig inrednings butik, den är verkligen underbar, lantlig o varm =) så där fick jag såklart handlat lite o vi fick även köpt presenten till nettan där.

på lördag kväll var det dags att fira nettan lite oxå, så det blev god mat o på tok för mycket alkohol för min del hahah.. så igår mådde jag som jag förtjänade minst sagt.. det är iallfall 3 år sen jag blev så dålig *asg* men men..

igår blev det en söndags middag hos min farmor o farfar, hjälp vad jag har längtat efter den maten =) mums!

nu ska jag dricka upp mitt morgon kaffe, ska bege mig till jobbet om ca 20 min..jisses det är bara 3 grader ute nu..brr..

ha en fin dag
kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-05-19 @ 05:58:19
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0