Godmorgon världen!

idag vaknade pigg o allert när klockan ringde 04.55, skönt =) jag ska jobba 7-16 både idag o imorrn..

igår kom min mamma o min kusin cornelia hit, dom ska vara barnvakt åt elliot idag
o imorrn för både ja o calle jobbar helg..

ohh suck..elliot ligger o gråter i sitt rum redan.. kanske inte så konstigt egentligen för han somnade redan 17.45 igår, det var en trött herre som hade varit ute på äventyr med pappa hela dagen =)

igår påbörjade jag mitt 8 dagars pass..ojoj.. är ledig nästa lördag igen..det är låååånngt dit måste jag säga haha

nu har jag ätit upp min frukost så nu är det kaffe dags!
ha en skön helg!
kram

Kommentarer
Postat av: Helene

Hur rackarn kan du va pigg då...sover min djupaste sömn då hihi..

Uppdaterar min blogg nu igen kika ´=)¨

Puss

2008-05-29 @ 17:49:55
URL: http://caffeine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0