fullt ös..

är det på jobbet nu..i torsdags var nästan alla stugor fullbokade o det rullade in husvagnar o husbilar från höger o vänster.. vi fick oss en liten försmak om hur vi brukar ha det på sommaren haha..galet värre..

i onsdags var vi på valborgs middag hos svärföräldrarna, mumma!
sen på tordagen blev lill skrutten sjuk, han har varit förkyld nu ett tag men nu
fick han hög feber, igår ( läs fredag ) var han uppe i över 40 graders feber stackaren.. så han har varit helt utslagen o gnällig, han vill bara ligga i famnen o gosa el sova..
idag har febern gått ner till 38, så jag hoppas att den är på väg åt rätt håll..
det är bara så himla typiskt att han skulle bli dålig nu, skulle haft en mys kväll idag med mina underbara vänner! men men vi får ta det en annan dag..

igår avslutade jag mitt 7 dagars pass,så nu ska jag ha en lugn o skön helg med familjen =)

nu måste jag ta ut tvätten ur tvättmaskinen o sen väcka lill prinsen..
kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: ullisen

uschiamej vad eran skrutt är sjuk ofta tycker jag. stackars!!

hälsar krya på till sonen och orkaorka till mamman!

2008-05-04 @ 20:33:22
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: louise

ja det är inget kul alls:( som tur är så har calle varit hemma med elliot, så han har tagit det värsta så att säga.. tack säger hela familjen =)

2008-05-05 @ 05:56:15
URL: http://lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0