veckan som gått..

i söndags åkte fam erlandsson/johansson till ikea..jippi!=) vi fick köpt en garderob o leklådor till elliots rum..blev super bra=)

i måndags började jag jobba igen på campingen=) riktigt skönt att börja jobba igen! o det var elliots första "riktiga" dag på förskolan =) gick super bra!
dessvärre så blev vi magsjuka alla 3 under dagen,ingen rolig start.. calle fick
åka hem tidigare från jobbet för han blev riktigt dålig, jag klarade mig tills det att jag kom hem o elliot spydde på kvällen..usch o fy..

sen på tisdagen så kände vi oss mycket bättre,tack o lov! elliot har haft mycket utslag på kroppen den senaste tiden,så vi har varit oroliga att han hade fått ngn allergi av ngt slag, så vi kom iväg till bvc för att kolla upp detta,men som tur var så verkar det inte vara ngt, utan bara att han är torr..

igår onsdag skulle vi ha jobbat,men fick inte komma tillbaka till jobbet pga smittorisken, det måste ha gått 48 timmar från det att man är symtomfri så man ej smittar..
det var lite tur i oturen att vi ej kunde jobba för elliot hade spytt o bajsat ner hela sängen igen stackaren :( så kl 05.00 tog jag upp honom o ställde honom i duschen medans calle fixade iordning hans säng,sen kunde vi lägga ner honom igen o han sov i 3 timmar till.. min lilla prins!

idag kunde iallafall calle jobba..o imorrn ska jag få jobba igen=) o elliot komma till förskolan.. jag hoppas att e-man känner sig tillräckligt pigg o allert för babysimmet imorrn med, förra babysimmet vra ingen hit,han var ledsen
o ville bara kramas i 30 min..snutten..

idag fyller underbara linda hela 29 år! grattis grattis gumman!

nu sussar min lilla prins så gott =)
ha en fantastisk dag!
kram

Kommentarer
Postat av: ullisen

det var inte er garderob som låg å blockerade E6:an häromdan då ;)

2008-03-17 @ 14:15:37
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: louise

haha nej vi hade turen nog att vi fick med oss våran hem =)

2008-03-18 @ 19:30:28
URL: http://lece.blogg.se
Postat av: ullisen

gött att höra!

2008-03-20 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0