sista..

inskolnings dagen är nu passerad, idag har han sovit där oxå,o tack o lov så har hela veckan gått super =)

under tiden som elliot har varit på förskolan idag så passade jag på att åka o sola o jag har även inhandlat en super snygg tunika på vero moda som ja gått o suktat efter ett tag nu =)
sen var det hem o ta hand om boet,tvätta,dammsuga o tvätta golvet, o så har ja köpt ett gäng nya tulpaner som nu står så fint i fönstren..lovely!

i em är det dags för babysim,missade förra gången pgr av elliots dåliga mage, hoppas att det inte händer någon olycka i badet sen...

ohh nu saknar jag alla mina underbara vänner! vi måste se till att träffas snart!

ha en super trevlig helg,för de ska vi ha! det är min sista "mamma helg" innan jag börjar jobba igen, så då får det bli lite god mat,cider o gott sällskap!
kramar

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag tror att det är en kille. Magen är en killmage (inte så fläskig på sidorna, haha). Det tror vi båda så det blir snopna miner om det kommer ut en liten tjej. Jag har inte gårr upp als mycket denna gången heller, som jag gjorde när jag väntade en tjej, men men vi får se.
Kram

2008-03-07 @ 17:04:41
URL: http://mammakristina.blogg.se
Postat av: Sabina

Skönt att börja jobba igen?? :-)
och hur trivdes Elliot på dagis en hel dag?
Puss & kram

2008-03-10 @ 17:22:06
URL: http://sabinaho.blogg.se
Postat av: Sabina

KRYA PÅ ER (vem det nu är av er som är sjuk/sjuka)

Puss & kram

2008-03-12 @ 22:00:09
URL: http://sabinaho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0