nu så..

har inskolningen på ur o skur påbörjats =) idag var vi där i ca 1 h 20 min..elliot gick runt o tog det lugnt o kolla läget haha.. varken ja el calle hade behövt att vara där,för e-man hade ju så mycket annat o spana in så han hade inte märkt om vi hade gått därifrån haha.. så förhoppningsvis så går denna veckan snabbt o smärtfritt, imorrn ska vi vara där i 2 h, o sen blir de mer o mer för varje dag =)
det känns verkligen som vi har valt en jätte bra förskola med bra ledare! o så får han ju vara ute o leka mycket..skoj!

kalasen som vi hade nu i helgen blev mycket bra, elliot fick massa fina presenter, tack igen allihopa!!

imorrn ska vi förhoppningsvis se om vi kan hitta o köpa en extra bil,behövs nu när jag oxå börjar jobba..

nu sussar vår lilla prins för natten, han har en tand på g som gör så att de även bubblar i magen på honom stackaren..så det har varit många olyckor i sängen de senaste nätterna/mornarna,men nu börjar det förhoppningsvis vända!

nu är det "bara" 1 timme o 45 min kvar tills min älskling kommer hem från jobbet..hmm..puss darling!

se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0