måndag

what..snö?? hur hände detta,tittade jag undrades ut genom vardagsrums fönstret imorse.. o vi som pratde om att byta till sommardäck igår..knas..ja!

i lördags kväll var vi på pp´s i ullared med jobbet =) mycket trevligt, åt en oerhört god planka, en black & white..mums säger jag bara! o det var ju självklart melodifestivalen på storbilds tvn, lovely!
sen när jag kom hem vid 23 tiden var det bara att skutta i säng, för jag skulle upp o jobba i söndags,började redan kl 07.00..

i fredags var vi som sagt på babysim, o denna gången tyckte elliot att det var super roligt =) skratta o busa o "simmade" ( el kanske flöt mer ) med simfötter, såg ur gulligt ut =)

ha en fin dag i yrvädret alla mina underbara vänner!
kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hallo!! =) Nå, hur känns det att vara tillbaka på jobbet nu då??? Skönt i alla fall att ni är friska, lät inte alls kul att vara magsjuk. Har haft turen att inte blivit det på väldigt länge "tvi tvi". Puss & kram

2008-03-17 @ 21:46:59
URL: http://sabinaho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0