lite onödig info

1. När gick du upp idag?
07.00 ropade elliot på mig

2. Diamanter eller pärlor?
vill ha båda!

3. Senaste filmen du såg på bio?
finns det bio??;)

4. Favorit-TV- program?
Greys Anatomy o broters and sisters,love it!

5. Vad åt du till frukost?
en ost macka o k-special

6. Vad är ditt/dina andra namn?
b o m ;)

7. Din favoritmat?
allt min älskling lagar såklart!

8. Vilken mat gillar du inte?
hmm..lax är svår

9. Favoritchips?
lantchips

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
hmm..allt som spelas från datorn nästan

11. Vilken bil kör du?
volvo v50

12. Favoritmacka?
nybakta frallor med skinka,ost o grönsker

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med ?
Falska och oärliga människor och folk som skvallrar på ett illa sätt

14. Vilka är dina favoritkläder?
har precis inhandlat ett par nya jeans,hoppas på dom =)

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
bara jag får sol o värme o gott sällskap så jag är lycklig!

16. Favoritklädmärke?
svårt..

17. Var vill du dra dig tillbaka?
har inte tänkt ut ngt bra ännu

18. Favorittid på dagen?
när min son är vaken o busar o myser

19. Var är du född?
Uddevalla

20. Vilken är din favoritsport att se på?
blä!!!

21.Coca Cola eller Pepsi
Coca cola

22 Fotboll eller hockey?
usch o fy o tvi haha

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
mitt emellan haha

24. Pedikyr eller manikyr?
varför välja??

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
jag ska vara brudtärna den 19 juli!=)

26. Vad ville du bli när du var liten?
inte en susning

27
Bästa barndomsminnet?
oj...

28. Varit i Afrika ?
Nix

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej,men fasen vad kul det hade vart....

30. Varit med om en bilolycka?
nej

31 Favoritdag i veckan?
än så länge är alla dagar desamma,men snart börjar ja jobba,så då blir det väl det dagar jag är ledig så jag kan umgås med familjen!

32
Favoritrestaurant?
harrys är nice

33. Favoritblommor?
jag älskar alla snitt blommor,just nu står tulpaner högts upp på listan!

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
vet inte faktiskt

35. Äger du en cykel?
yes sir!

36
Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort på?
usch för krediter

37. Senaste personen du åt middag med?
min son

38. Vad lyssnar du till just nu?
Tv:n i vardagsrummet

39. Favoritfärg?
grått,svart

40 Hur många tatueringar har du?
en, en ödla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0