Godmorgon..

på er allesammans =) oj så gott jag har sovit inatt =) båda mina prinsar sover fortfarande, men bara en liten stund till, klockan ringer strax efter 07.00.. elliot ska äntligen få komma till förskolan idag, han har inte varit där på 1 ½ vecka.. både jag o min älskling jobbar 9 - 18 idag..sweet!

hej o hå..påsk har det ju varit, vi har jobbat hela påsken, men vi hann allt med en påsk middag hos svärföräldrarna på självaste påskafton,lovely! förrätten blev en mumsig räk,ägg,majonäs smörgås..mmm såå god! middagen blev inte sämre den, oxfilé med potatisgratäng, mumma tusen gånger om =) annars har påsken varit lugn..

imorrn är jag ledig så då får nog jag o lille man tralla ner till staden o göra lite ärenden..

ha nu en undebar dag alla mina vänner!
kram

Kommentarer
Postat av: Maria

God Morgon, allt bra idag?

2008-03-26 @ 07:14:12
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: louise

hej maria, ja allt är bara fint, själv? kul att se lite nya ansiketen =)

2008-03-26 @ 20:59:10
URL: http://lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0