söndag

idag har vi varit en sväng på beachen o gottat oss, skönt! idag badade minsann hela familjen! farmor o farfar o faster var oxå där o myste..



i fredags var det ivigning på Harrys i ullared, o dit skulle vi ju självklart, det blev jag, linda, madde,dymling , evelina, eves kille o susanna som slog klackarna itaket, det var såå roligt! det gör jag gärna om igen,helt klart =)

sen sov vi i en 8 bädds stuga på jobbet,sweet! men hjälp vad dålig jag var i lördags morse,shit pommes säger jag bara haha.. jag skulle börja jobba igen kl 9, men jag var inte återställd försen ca 10.30..ojoj.. men efter det så var lugna gatan hihi..

efter stranden idag så åkte vi till freeport i kungsbacka, fick köpt present till mig ( fast det vet jag inte om hehe )



nu är det korv med bröd som gäller..



kram på er alla

Kommentarer
Postat av: ullisen

harrys i ullared? det var det värstaste!

2008-06-08 @ 23:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0