helgen som gått..

har varit jätte bra förutom att jag får så j*la svårt att andas emellanåt, det känns som om att någon sitter på bröstet på mig :( inhalatorn hjälper tragiskt nog inte allt för bra..morr.. men men , hoppas att de lättar snart...



i fredags fyllde jag som sagt HELA 24 år haha, mitt hjärta kom såklart in o sjöng för mig kl 06 på morgonen :)



sen i lördags åkte fam erlandsson / johansson till varberg för att shoppa lite..det är alltid lika kul hihi.. men jisses vad fort det gick, jag tror att vi hade en turbo shopping på 1 timme haha.. sen kom pappa o eva o då gick vi till strandbaden o åt lunch, det var väldigt trevligt!



idag sover mitt hjärtegryn i bollebygd igen , han kommer hem på onsdag kväll igen. usch saknar dig redan såå!



mini skrutten håller på att få två hörntänder nu, är inte omöjligt att det är därför han har fått feber, men han fixade att vara på dagis idag, får se hur han mår imorrn bitti :(



nej nu vill jag nog ha mig lite te o krypa upp i soffan under v åran stora pälspläd,lovely=)



puss o kram

Kommentarer
Postat av: storskrutten!

puss på dig gumman!



saknar dig oxå...

2008-06-30 @ 21:48:20
Postat av: ullisen

Har du fyllt år?!



gRatTiS maSsOr!!

2008-07-02 @ 00:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0