service dags..

var det på v50n, så jag o elliot åkte o lämnade den på mekonomen strax innan halv nio i morse, sen vi fick vi snällt promenera hem, det var allt skönt med en lång promenix, det tog dryga timmen att ta sig hem..



sen när vi kom väl kom hem så tok somna prutten o sov i nästan 3 h, o då fick jag ändå väcka honom, men han är inte riktigt frisk, han har en dum hosta som inte vill försvinna..suck..



jag fick även tid hos läkaren idag, jag har haft så svårt att andas, pga all allergi, men nu fick jag nya tabletter o en ny inhalator, så nu MÅSTE det verkligen hjälpa mig annars går jag under..varför måste jag få all skit för. det är inte rättvist...



idag fyller även vår underbara vän sofie hela 25 år! många tusen grattis igen gumman!



oh snart är mitt hjärte gryn hemma, längtar såå! så ikväll får det allt bli lite mys med god mat o massor utav pussar ;)



kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: ullisen

vad roligt att ni får träffas ikväll igen!!



vad han är mycket snorig, hostig och krasslig lille Elliot:en.. han måste kryas på. och du med!

2008-07-02 @ 23:43:03
Postat av: louise

ja verkligen =) tack så mycket för omtanken!ja, mycket är nog hans tänder som ploppar upp lite här o var, han har 8 st nu, o 2 hörntänder håller just nu på att komma fram..

hur känns de att ha börjat jobba nu, gör du heltid? kram

2008-07-03 @ 09:00:38
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: ullrika

nix. inte heltid. Tias kan inte vara från sitt jobb 100% säger han...

2008-07-03 @ 11:13:37
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0