kämpar på!

idag när jag ställde mig på vågen så hade jag gått ner 1 kilo..jippi! jag har nu räknat kalorier i en veckas tid..o såklart kört på power ridern=) ( lägger ut ett kort på den inom kort) det känns riktigt skönt att börja få lite koll över sina dåliga vanor! o mitt hjärta är så duktig o är ute o springer nästan varje dag!

usch imorse åkte svärmor o svärfar till Goa,Indien.. hoppas verkligen att dom kommer ha det underbart!

nu är vi äntligen friska, elliots jobbiga hosta har äntligen släppt,skönt!

ha nu en bra dag!
kram

Kommentarer
Postat av: u.

gött å se att eliotten mår bättre!

nu börjar nedräkningen till kanarieötrippen. är en smula avis faktiskt, men hoppas gifvetvis att ni får det superhärligt!

2008-01-14 @ 21:26:00
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0