lördag..

igår var det dags för sista träffen med mammorna på bvc, lite tråkigt men vi kommer nog att ses igen=) o elliot skulle även få sin tredje vaccinations spruta, han var såå duktig=) sa inte ett ljud när han fick in sprutan i låret..stolt mamma!

o självklart så har ja blivit dålig...igen..ja blir så j*a trött på denna snuvan o skiten..så ja har försökt "sova av mig" det värsta både idag o igår.. så idag är det en liten smula bättre..

idag ska min underbara älskling ha whiskey o cigarrafton o det ska även spelas xbox med martin o johan,så då får jag o elliot lämna boet ett par timmar iallafall..vill ju att dom ska kunna få några timmar utan att ja o e är hemma..
så då ska vi åka o bowla tillsammans med farmor o farfar o co. det ska bli roligt=)

det har varit fruktansvärt trögt att komma igång med träningen denna veckan..suck..o godis sugen är ja ta mig tusan HELA tiden, nästan iallafall..suck.. men men så är det ibland, så ja ska ta tag i dieten o träningen igen ordentligt på måndag! det är ju så skönt bara man kommer igång..

nu ropar lille man att det är mys dags=)
trevli helg!
kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

Denna bakgrund var fin ju!! =) med korten längst upp!
puss & kram

2008-02-17 @ 10:12:31
Postat av: louise

tack så mycket=) ja hampus har hjälpt mig=) puss o kram

2008-02-17 @ 11:02:35
URL: http://lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0