Tack !

Tack till campingen o Gekås för dom otroligt fina julklapparna som jag har fått:) Jag fick 4 st av denna tallriken :) Alla produkter kommer från MINE, Kosta Boda



Och förra året så fick jag dennna stora fina skålen (fast vit )



Det är super bra för jag har även dessa glas i 6 olika färger







Städat ur kylskåpet idag, det behövs ju göras emellanåt, tänkte köra på med en riktig storstädning idag, men just nu sussar min lilla prins så jag får vänta med dammsugningen..



Tjingeling

Kommentarer
Postat av: madde

Hej gumman! Ja nu åker vi snart. Ja det var otäckt att vara med om jordbävningen. Det kändes så konstigt. Jag ska försöka blogga från Thailand. Hoppas ni får det trevligt på torsdag. Hälsa alla från mig.köss

2008-12-16 @ 15:29:02
Postat av: ullisar

sicka fina julklappar ni fått?

tjo!

2008-12-20 @ 01:09:16
Postat av: louise

ja ellerhur :)

2008-12-20 @ 10:05:43
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0