6/12

Igår kväll hade jag o min älskling en liten nostalig kväll, lyssnade på musiken som man dansade till under skolåren, vi fick oss ett par sköna minnen o skratt :)..Det är helt galet vad tiden rullar förbi en..



Ikväll blir jag o lilleman ensamma, Calle ska på julfest med jobbet.. Kanske ska kolla på någon film, det blir väl bara tvn som vanligt hahah..



Vad ska ni hitta på till nyår??? Hade varit roligt att göra något kul,men vad?? Jag har en sån fruktansvärd idétorka haha..Så kom gärna med lite tips:)



Redan 2 advent imorrn..<3 <3



..xoxo..

Kommentarer
Postat av: Melissa

Oj, nyår... redan?



Varför inte gå ut i skogen samla kottar, stenar, löv och annat som höst-vintern bjuder på och införskaffa sedan en limpistol för typ 30 spänn och gör stentroll tillsammans. Mycket roligare och kreativare än tv-tittande... ;.) Dessutom är det viktigt att på ett tidigt stadium lära pojkarna vad omvårdnad och omsorg är (vilket stentroll är utmärkta att träna sådant med)... de kan de lära sig det även om de är pyttisar! :.)

2008-12-06 @ 14:48:32
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: louise

Melissa: Oh det lät ju lite mysigt, dessvärre är nog min skrutt lite för liten för att pilla med sånt ännu, men tack för tipset :)

2008-12-06 @ 14:51:37
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0