17/12 storstädning

Morsning!

Jag kom inte så långt med min städning igår, jag lyckades vrida till foten riktigt ordentligt när jag gick ner för trappen :( så jag blev mer el mindre liggandes i soffan hela eftermiddagen o kvällen, suck.. men men idag fick jag fixat iordning här hemma iallafall!



Träffen med tjejerna blir tyvärr inställd imorrn, tråkigt som tusan, både Linda o Sofie känner sig dåliga, krya på er gumsor!



Ska lämna Elliot på dagis imorrn ett par timmar, han behöver få leka av sig lite.



Ojoj nu är det bara en vecka kvar till jul :)Det ska bli så mysig! På söndag måste vi åka o köpa en gran o även köpa all mat som behövs till självaste aftonen!



Hmm funderar på att kanske baka något gott, men jag är inte en trygg själ i köket .. Det slutar nog med att jag köper färdigt istället haha



Jag blev plötsligt sjukt sugen på mjuk pepparkaka o lite god julmust ( Apotekarnas) mmmmmmums!





Kram!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Går och stukar foten så här för jul, din toka!! Hihi.. Nej då.. Din stackare, hoppas att det blir helt bra snart igen, inte roligt att hoppa fram på ett ben hela julen.



Ja lite julmust hade inte smakat illa, men pepparkakorna kan kvitta.. Tycker bara om degen.. (Har faktist köpt hem lite deg för att kunna smaska på ibland, hahahaha.. Så julmust och lite deg får det bli här, hahaha..)



Kramen!!

2008-12-17 @ 13:36:20
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0