13/12 Självaste lucia!

Grattis Hampus på 21 års dagen! Hurra Hurra!



I Torsdags var det lusse firande på dagis :) Dom var ju super söta!



Imorse skjutsa vi ner Calle till tåget, han , Hampus o deras far är just nu i denna stund på väg ner till Tyskland för att göra en rejäl laddning inför jul o nyår haha.. Men han kommer inte hem försen imorrn, dom ska sova över i Köpenhamn o käka gott :)



Mamsen kommer hit idag så myser med mig o Elliot .) Igår lärde sig Elliot o säga mormor, såå gulligt! Jag ska på julfika med jobbet iem ett par timmar, mysigt!



Imorrn tänkte vi ta oss till Borås Djurpark o gå lusse promenaden, hoppas bara att det blir lika fint väder som de är idag!



Man måste ju läsa morgontidningen :)





Ha en mysig Lucia!

Kommentarer
Postat av: smulan

Hej Lollo! Du måste ha världens finaste lille kille, hans tomtedräkt var ju klockren =). Du får ha det så bra och så hoppas jag att vi springer på varandra i jul =)



Ha en underbar Luciadag



Kraaaaam

2008-12-13 @ 12:15:42
URL: http://smulananna.blogg.se/
Postat av: louise

Smulis:tack vännen! Ja det hoppas jag verkligen att vi gör, det var verkligen längesen vi sågs nu.

2008-12-13 @ 13:04:40
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: ullisar

finast i tåget såklart!

ps. och minst väl? ser ut så iaf jämte ganska stora lucian ;)

2008-12-13 @ 19:43:50
Postat av: madde

hej gummsan! Elliot är så otroligt fin.Nu åker vi snart men sen hoppas jag att vi kan ses. love you

2008-12-13 @ 22:03:20
Postat av: louise

ullis: ja exakt hihi, tack så mycket =)



Madde: Tack gumsan! u 2!

2008-12-15 @ 10:38:30
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0