suck..

idag blev det inte riktigt som jag tänkt mig.. lämnade lille man på förskolan 06.15 imorse, sen vid 09.40 ringde dom o sa att elliot hade gjort nr 2,4 ggr på 3 timmar,jisses.. men då var det fortfarande ok att elliot var kvar, sen hann klockan inte bli mer än 11.40 så ringde som igen o sa att vi måste hämta honom,då hade han gjort nr 2 ännu fler ggr..stackaren..
dom vågar inte riskera ifall det kanske skulle vara magsjuka,o det förstår man ju,absolut!
fast vi tror att det "bara" är en jobbig tand som vill komma fram, vi hade det ju så här för bara några veckor sen..suck..

men men det går över =) så vi kan åka upp till bohuslän ikväll iallafall,lovely!

just nu sover min lilla sötis så då får jag så snällt sitta här i min ensamhet haha..

se ya!

Kommentarer
Postat av: ullrika

usch då. låter ingen höjdare? hoppas han höll sig från magsjukan?

det där är verkligen nåt jag inte tänkt på. att ungarna kan bli sjuka, jo, men liksom inte mitt under en arbetsdag?! kan bli klurigt att lösa...

nåväl. den tiden den sorgen.

tjo!

2008-04-06 @ 21:15:39
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: louise

ja vi klarade oss alla 3, men vi smittade min mamma o min pappas fru..suck..
ja precis,det blir lite knas kan mna minst sagt säga..
hoppas att allt är bra med er alla 3!
kram

2008-04-12 @ 05:58:10
URL: http://lece.blogg.se
Postat av: jossan

Hej, hittade in hit via sabinas sida. Känner igen dig från gymnasiet, grattis till pojken! Var bara nyfiken om du hette Johansson i efternamn, kikade in på min kusins sida som skall gifta sig i sommar och tittade på tärnan som hette Lollo och var lik dig :-) Valeska och daniel är brudparet, kanske är helt ute å cyklar nu men :-) /Jossan

2008-04-13 @ 21:36:25
URL: http://jossan84.blogg.se
Postat av: jossan

Hej, hittade in hit via sabinas sida. Känner igen dig från gymnasiet, grattis till pojken! Var bara nyfiken om du hette Johansson i efternamn, kikade in på min kusins sida som skall gifta sig i sommar och tittade på tärnan som hette Lollo och var lik dig :-) Valeska och daniel är brudparet, kanske är helt ute å cyklar nu men :-) /Jossan

2008-04-13 @ 21:37:28
URL: http://jossan84.blogg.se
Postat av: louise

jossan : hej hej, ja jag har varit inne o kikat på din sida med =) tack så mycket =) ja det heter jag allt ännu ;) haha det är ju valeska o andreas som gifter sig, daniel är bestman.. då ses vi där då kanske?? hoppas allt är bra med dig!// louise

2008-04-20 @ 19:05:18
URL: http://lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0