söndag..

nu ska jag strax bege mig till jobbet.. jösses vad min startsträcka är lång emellanåt..men men de släpper om några timmar hahah...

calle är som sagt på orust, hos kristoffer, oh igår skulle dessa två gossar ut o åka på kristoffers vattenskoter..hur tror ni att det gick?? givetvis välte skotern så att dom fick sig ett härligt dopp i ett 8 gradigt vatten..o inte nog med det så åkte ju även bådas nya mobiler ner i vattnet o blev såklart total förstörda..jag säger bara grattis killar..suck..haha.

i fredags fick äntligen elliot leka lite med felix o kajsa..som är ju såå söta när dom busar =) oh min lilla skrutt ramlade så han börjde blöda runt tänderna :( tror att han antingen höll för munnen när jag ramlade el så slog han i golvet direkt med munnen.. som tur var så släppte det efter det att jag hade tvättat av honom, då ville han busa igen hahah

idag åker mamsen hem, vi har inte precis sett varandra så mycket nu när hon har varit här eftersom ja jobbar..

ojoj nu är klockan mycket, måste dricka upp mitt kaffe o sen pysa to work work

se ya!

Kommentarer
Postat av: ullisen

eh. så förvånad jag är att wallensvansens mobil låg i hans fick när han åkte vattenskoter. hade jag haft hans nya nummer hade jag skickat skojsigt hånfulla sms. nu kan jag inte det. du kan väl hälsa att jag gärna skickat hånfulla glada sms om jag haft hans nummer. typ!

tack för grattiset också!

tjo!

2008-05-03 @ 18:04:12
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: louise

haha ja eller hur ;) han har samma nr som innan , så du kan skicka haha =) kram

2008-05-04 @ 08:59:53
URL: http://lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0