en ny dag

nu är det snart dags att åka till jobbet, jag är såå trött idag..suck.. har väl inte sovit ut ordentlig på länge kanske?? hmm..

igår kväll fick vi målat den svarta väggen =) det blev såå läckert! nu är det bara den tuffa tapeten som skall komma upp på väggen, men den får vi ta nästa vecka när svärfar är ledig ( för ja o calle suger på tapetsering haha )

nä nu måste jag sluta äta allt godis som jag trycker i mig hela tiden, det räcker faktiskt att unna sig det på helgen,el hur! vill ju tappa några kilon till!

idag kommer sofie med familj hem från egypten, dom har varit där i hela 2 veckor, avis till tusen =)

idag ska mina prinsar åka till lustorp o gotta sig det sköna vädret o det blir nog även en biltvätt om ja känner mitt hjärta rätt haha..köss ;)

nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen bär det av till jobbet!

ha en underbar dag i vår vädret!

Kommentarer
Postat av: Helene

Ohhhhh vad gör ni för fint någonstans??? låter cooli cooli =)

Puss

2008-04-15 @ 10:12:01
URL: http://caffeine_blogg.se
Postat av: louise

vi håller på i vardagsrummet =) sweet!

2008-04-16 @ 22:04:42
URL: http://lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0