äntligen fredag!

idag jobbar jag mitt sista pass,efter 7 dagar i rad.. ska bli väldigt skönt att få vara ledig i helgen!

igår morse hade jag ställt klockan på 06.00 för att bege mig till klitterbadet o träna lite =) det var såå skönt att äntligen få komma dit igen!
jag har även hakat på lindas spår på jobbet, att gå ut o gå en rask promenad på rasten, det är verkligen super nice =)

imorrn kväll ska mitt hjärtegull till varberg o umgås med 2 jobbarkompisar, wiskeyafton är här igen ;) så jag o lille man får ta and om oss själva..

sen på söndag ska vi till förskolan, det är en familjedag , så vi ska väl måla o platera ect..

ojoj nu är klockan mycket, måste väcka e-man, ska lämna han på förskolan nu kl 06.15.. i em ska vi på det sista babysimmet, vi har nog missat mer än hälften av gångerna nu..suck..men men ..

ha en fin helg!
kram

Kommentarer
Postat av: ullisen

götapetter du bloggar tidigt! själv är jag visserligen kanske uppe vid den tiden, men då i fullt sjå att mata/vagga/byta blöja.. fast det senaste har tias tagit nästan alla mornar. såå gott att få sova. men jag är lika jämrans trött ändå...

PS. hur var det med whiskeyaftonen?

2008-04-22 @ 23:14:16
Postat av: louise

haha ja jobbar tidigt då, så ja börjar kl 07.. jo somna tidigt o var bakis/utslagen hela söndagen..suck

2008-04-23 @ 07:43:46
URL: http://lece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0