en dag i våra liv!

nu sitter jag här o dricker mitt kaffe o spanar runt lite på datorn.. elliot ligger o sussar..gott..

vi var på vägning i onsdags.. hjälp.. nästan 9,1 kg o 67,5 cm lång är min lille prins.. haha han väger typ 1 kg mer än dom andra..ojoj..

igår var det babysim igen=) o calle kunde oxå vara med..weii!! det var jätte mysigt, elliot busa o var ovanligt nöjd med tillvaron, både innan o efter badet,skönt!

o en sväng till gekås hann vi oxå med igår, alltid lika kul o shoppa=)

usch på måndag ska calle åka till kalmar o vara borta ända tills på fredag..pust.. tråkigt som tusan, kommer sakna ihjäl mig mitt hjärta!
ikväll ska vi även hjälpa emelie o fredrik med deras katter medans dom är i nässjö..


seee yaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0