usch o fy

denna veckan har verkligen varit ett stort suck.. snorigt,halsont, host o fryst..inget kul alls:( elliot har klarat sig bäst som tur är!

ja skulle jobbat denna veckan med, men som sagt så blev de inget med de..

familjen johansson / erlandsson piggade upp sig igenom att åka en sväng till ikea
o shoppa lite=) så nu äntligen har vi fått oss en snygg tv bänk..weii!!
dessvärre måste ja erkänna att vi blev sängliggade efter våran lilla utflykt.. men vad gör man inte för ikea hahah..el vad säger ni madde o linda ;)

imorrn fyller min älskling 23 år..hurra!! massa paket=)mmm...ska bli gott med svärmors tårta=)

nu har ja även påbörjat min ljusbehandling, hoppas nu för tusan att de hjälper denna gången!

nu ligger min lille prins o sussar så då är det dags för mig o dricka lite te o äta en god smörgås=)

..bus el godis.. mohaaa
trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: hampus

:)

Jag tyckte det vart ett rätt trevligt avslut på veckan med lite tårta jag :D

Ni skulle inte köpa nåt stort då med tanke på att ni inte behövde bärhjälp :P

2007-11-04 @ 13:57:28
URL: http://hampuserlandsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0