andra advent

idag är det andra advent o nu är det bara 15 dagar kvar=) längtar såå till julafton, ska bli så mysigt, det är ju trots allt elliots första jul..weii.. hahah nu skrattar han lite försiktigt när han ser tomtarna här hemma..gulligt..

ohh jag som älskar pepparkakor så mycket,så givetvis har jag börjat få utslag o klåda efter jag har mumsat på det*gråter*.. det är så jäkla typiskt..så då kan jag ju inte ens äta min smasktiga tomte gröt med kanel=(

idag så kommer jag förhoppningsvis ner på stan en sväng, vill hitta ngn fin löpare el tablett! hoppas på att hemtex har det till ett bra pris;)

oo på söndag ( 16/12) kommer äntligen sis o david hem från barcelona..( dom har varit där sen 20 augusti) ska bli så kul o träffa min lilla skrutt! fast det blir ju dessvärre inte försen annandag jul..men men..

nu ska jag ta o dricka upp mitt kaffe o kolla lite på tvn nu medans lill prinsen sussar..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0